lidya

İğrenç ve tiksinç
1/10
·522 syf.··
2020 56. kitabı
Bir kitap ne kadar berbat, bayağı, gereksiz olabilirse o kadar berbat, bayağı ve gereksiz... Okumayın okutturmayın. Bu tarz kitapları inatla basan insanların kafasını anlamıyorum onlar için yapılabilecek tek şey boykot etmek. Ancak bir de bu kitapları alıp okuyan ve komik bir şekilde beğenen bir kitle var. Kendinizi o kitleden koruyun. Bu kitabı beğendiğini söyleyen birinden hızla uzaklaşın. Kendi zekanıza ve benliğinize saygınız varsa bu kitap gibi kitapları beğenen insanları hayatınızdan uzak tutun şekerim.
Düşman OkullarDilara Keskin · Ephesus Yayınları · 20176,8bin okunma
lidya
En kötü kitap olsa bile her kitap bir emekle yazılıyor. Bu yaptığın hem yazara hemde okuyucuya saygısızlıktır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·360 syf.··
Beğendi
·
2020 2. kitabı
·
15 saatte okudu
·
Okunma: 21 Mart 2020 23:30
İlk kitaptan sonra hemen okumuştum.Karakterler ne yaşadıysa hissettim. Ege ve İzmir'in ilişkisi, yaşadıkları... Kitap gerçekten çok güzel ne desem yaşadığım duyguları anlatamam :)
Sıfır KilometreBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201914,5bin okunma
P3nguen isimli okura yanıt verildi
lidya
O kadar haklısın ki ❤