başakk

başakk
@wolfstonecraft
kime yazıyorsun bu mektubu? üstelik elinde hiçbir adres yok..
adını kimsenin bilmediği gizli bir mevsimdeyim
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Bu gece kitapların kötü kadınıyım ben, dedi. Ama nasıl iyiyim bilsen!
Sayfa 103
Alıntı
“En iyisi,bir kenarda sakin yaşamalı insan,başkalarıyla pek az,kendisiyle çok konuşmalı…” Mutlu azınlığa … Seneca
Az İnsan Çok Huzur..
“Neden her şey böyle oluyor, iyi bir insan karanlıkta kalıyor, bir başkasınaysa mutluluk kendiliğinden geliyor? Neden bazıları için kader, yavrusu daha annesinin karnındayken mutluluk müjdesi verir; ama bir başkası yetimhaneden çıkıp doğruca sokaklara düşer.”
Sayfa 140