Dürüst olmam gerekirse ilk kitabını okurken yazarla aramda hissettiğim bağı hissedemedim. Yeme bozukluklarından bahsettiği bölümler dışında o kadar da etkilemedi beni.
Bazı bölümlerde empatimin yükseldiği oldu elbette, yine kendimi gördüğüm de oldu, fakat ilk kitabın hissettirdiği gibi değildi. Yine de okumuş olmama sevindim.