SELAM SELAM SELAM
Uzuuuun zamandır uzun yazı yazmamisiz bunu bozarim ben dedim vee bugünki konumuz değişim üzerinee wuu👏🏻👏🏻🥳
Kemerlerinizi bağlayın kusma torbanizi önünüze alın çünkü ağzını acan kişi benim (tehlikeliyiz dimi abi ocuz dimi abi🤡)
Son zamanlarda sürekli hissettiğim bir huzursuzluk vardı, kendimde sevmedigim şeyler ekstra gözüme batıyor ve sürekli yenilenmem gerektiğini düşünüyordum🖕🏻
Sonra bu huzursuzluk yerini sakinliğe bıraktı, enerjim vardı ama eskisi gibi değildi sanki, ortalıkta ruhsuz gibi dolasiyordum sakasiz..🥀
Hayat döngüsünde değişim yerini her zaman koruyan bir şey evet ama insan onu her zaman beklediği gibi karşılayamıyor onu fark ettim (niye sen Aristo musun aq ne bu cümleler)
Cokkkk boş yaptım yeter tmm, gelişim caginda benim gibiler için 1 ayın bile ne kadar önemli olduğunu az çok hepimiz biliyoruzdur, örneğin 2 ay önce bazı şarkılara 'Yok ya bunlar bana hitap etmiyor' diyip sırt çevirirken şimdi onları dinlemeye tabiri caizse KOSUYORUM😳
Ve bunlar sadece baslangic, düşüncelerim de çok degismis, yargıladıgim biri vardı insanlar hakkında sadece olumsuz bakan, bugün kendime baktığımda bir insana ilk baktigimda negatif seyleri görmeye meyilli olduğumu fark ediyorum IHATEMYSLFWTFBITCHWHOAREYOU??? CZITSCANTBEME😭
HEERRRRRRRRR NEYSE her gün degisiyoruz, gelişiyoruz🥳 yalnızca buna ilk göz olarak şahitlik etmek beni her zaman etkilemistir, kendimi farklı görmek heyecanlı ve bir o kadar da garip hissettiriyor, değişen bir şey de değişime artık eskisi kadar korkunç bakmamam, buraya hemen bir kaç ay önceki düşüncemi koyacağım anlamanız için: #297768276
Asla aradığım şeyi bulamadım ama bununla idare ediverin napayim daha🙏🏻🥰
Evt tüm bunlar ne anlama geliyor dersek, kesinlikle hayatın yeni bir evresine giriyorum demek
Selaam..
Çok yazdım çok sildim bunu da yazıp siliyordum ama dedim kızım sena dur! Dök gitsin ulan aaa!🙄 Abi ne bu Kürk Mantolu Madonna hayranlığı pardon vazgeçilmezliği (lafım sevenlere değil tabi ki dileyen başucu kitabı da yapar da, (!!) ben de okumuş bulundum anlatmak istediğim mevzu bambaşka) ya kaç kere daha keşfetimde "sıkıokurların okur diye kendini tanımlaması için okunması gereken kitaplar sıralamasında mı dersin, ilk 5te mi dersin, okurun simyasinda etki bırakan kitaplar arasında mı dersin, filmi dizisi çekilmesi gereken o kitap kategorisinde mi dersin,🤔 wuu say say bitmez daha antin kuntin vardı da neyse uzatmayayım. Maksadım sadece bir fikir paylaşmak iç dökmek varsa farklı fikirlere konuk olmak ☺️🙏🏽 ya bir de bu kitap sen kalk o kadar kitap dururken bu kitap AVRUPADA BİLMEM NE DİLİYLE YENİDEN BASILSIN abowww. Abart kanka biraz daha abart da abartma tozunu iyicene bula yutanlara 😉 hani ne biliyim yani konduramıyorum abicim, belki de biraz fikir ve zihin çemberini genişletmek lazım ya da ufku mu çağ atlatmak lazım anlamadım ki, bolsun gari. Tek düzelik diye yorumluyorum biraz da kendimce şöyle genel bir tabloya baktığımda insanların çoğu bu türü seviyor doğrudur amenna güzel olanları da mutlaka vardır 🙏🏽 ama bu denli inanın gördüğüm abartmasyonları görenler mutlaka vardır ne ettun be bre dili güzel olabilir kalemi güzel olabilir de gidip de ilk 3 ilk 5e koymazsın, ""NORMAL VE BASİT DÜZEYDE"" bir aşk romanını..
Vakit ayırıp okuyanlara selam olsun teşekkürü bir borç bilirim. (Bu arada birkaç kitap daha var aynı bu kategoride de sinirden ve haksızlığın ayrı sinirinden aklıma gelmiyor.🥲)
Gün ışığı altında kalan sihirli sayfalara.. ✨📖
oh beee 😮💨
Eskiden bir insan modumu beğenmediğinde, o insana kulak verir ve modumu değiştirirdim.
Şimdi ise o moddan şüphe etmiyorum. Bir insan modumu beğenmediğinde, bu kez moduma kulak verip insanı değiştiriyorum.