wybie
Her Şey
Kitaplar
Yazarlar
Okurlar
Konular
İncelemeler
Alıntılar
İletiler
Filtrele
En yeniler
wybie
@wybie
·
Ben onu izliyordum. O, onları izliyordu. Yalnızca ben ve o biliyorduk, izlediğini, onları.. -wybie
wybie
@wybie
·
wybie
Hayatta hiç bir şey çok çok anlamlı ya da muhteşem ya da korkunç değil. Onları böyleymiş gibi gösteren insanların pazarlama şekilleri. -wybie