xadica aslanli

“Sein” sözcüğü Almancada iki anlama gelir: “ Var olmak” ve “ Onun olmak”.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bu dünya için kendini paralaman gülünç
Tiksinti ve nefret dolu bir başı önüne eğmek.
“Sahip olmak” değil, sadece “olmak” var, sadece son nefesi,boğulmayı özleyen biri “ olmak”.
Ona sığınmazsa, insan yaşamdan nasıl zevk alabilir?