güzel ve akıcı bir kitap , ekstra olarak sürükleyici bir hikayeside var şans verilip okumanızı tavsiye ederim ilişki üzerine kitapları seviyorsanız. Birazda kişisel gelişim tadında deneyimler aktaranda bir eser tavsiye ederim.
bu kitap okuduğum en iyi kurgulardan birisi oldu gerçekten akıcılık ve olay sıralaması baya iyi
kesinlikle bu tarz gerilim ve korku temalı kitapları sevenler göz atmalı
bu kitabı alırken daha sarsıcı bir hikaye bekliyordum fakat kitap çok pasif geldi bana yani anlatım tarzı ve olay döngüsü pek hoşuma gitmedi. okumak isteyenler çok gerici ve korku hikayesi tadında olmadıgını bilmeli.
kitap gayet güzel akıyor bölüm bölüm ilerliyorsunuz hikayeler Biribiriyle bağlantılı oluyor bazen.
onun haricinde suanda bitirmek üzereyim biraz fazla sayfalı ve büyük bir kitap olduğu için yanında farklı kitaplarda okumak daha iyi olabilir.