Xəyalə Ağayeva

Xəyalə Ağayeva
@xeyalleyy
“Le vent se leve, Il faut tenter de vivre.”
Kendimi bildim bileli içimdeki boşluklardan korktuğumu hatırlıyorum. Bu yalnızlığım insanların var ya da yok olmasıyla ilgili bir şey değil.
İnsan ve Duygular
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Xəyalə Ağayeva

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.·
9 günde okudu
·
2026 21. kitabı
Edith Nesbit
8.5/10 · 2.638 okunma
Ah, bir ayrılabilseydim, bir uzaklaşabilsem, kaçabilsem ve asla dönmeseydim! Kurtulabilirdim, ama yapamıyorum.
Alıntı
Hiç kuşkusuz, yalnızlık çalışan anlaklar için tehlikelidir. Çevremizde düşünen ve konuşan insanlar bulunması gerekir. Uzun zaman yalnız kalınca, boşluğu hayaletlerle doldururuz.
Alıntı