kitapligimdanyorumlar

kitapligimdanyorumlar
@xkitapsever
10/10
·408 syf.··
2026 1. kitabı
İlk olarak ilahi bakış açısıyla yazılmış bir kitap bundan kaynaklı başta tam yazım diline aşina olamadım ama okudukça bu durum ortadan kalktı.. betimlemeleri bazen tam ayarında bazense biraz fazla uzatılmış gibi geldi bana. Hele ki ilk sayfalarda biraz bunaltmıştı bu durum beni. Evreni nedense başta gözüme çok karmaşık gelmişti ama okudukça bu durumda ortadan kalkıyor hele olaylar boy göstermeye başladıktan sonra kitap tadından yenmez hale geliyor. Elimden bırakamadımmm Kitapla ilgili pek bir bilgim olmadan başladım okumaya, ondan kaynaklı beni şaşırtan fazlasıyla olay oldu. Hatta bir dikenler ve güller sarayı vakasıyla bile karşılaştım Kitabın içinde cinler, şeytan, ejderhalar, kara büyü vs bir sürü doğaüstü varlıklar var. Hatta kızımız cinleriın kraliçesi başından beri güçlerinin farkında ve bunları yeri geldiğince sonuna kadar kullanmaktan kaçınmıyor kitapta en sevdiğim olaylardan biride bu oldu. kamran karakterini sevdim aslında ama nötr gibiyimde bilemiyorum. Pek söyleyecek bir şeyim yok karakterle ilgili. ileriki kitaplarda bu durum şekillenir diye düşünüyorum. Yan karakterleri sevdim. Hele ki omrid favorim Kitapta bir bölüm alizen (kadın ana karakterimiz) bir bölüm kamran şeklinden ilerliyor. Kamran kısımları beni çok sarmadı ama tabi sadece kamranın olduğu alizenin bulunmadığı kısımlardan bahsediyorum. kitapta ejderhalar var ama tabi son sayfalarda giriş yapıyorlar. o yüzden ACİLEN İKİNCİ KİTABI OKUMAM GEREK hele o sondan sonra... rs kurtarıcım oldu. Baya sevdim evreni olsun olaylar olsun... Hele ana karakter kadınımızı daha çok sevdim. Kitaba bir şans vermenizi isterim hele fantastik kitap okumak istiyorsanız ve bulamıyorsanız kitapta yetişkin içerik bulunmuyor
Sicim KrallıkTahereh Mafi · Yabancı Yayınları · 2024121 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
4/10
·424 syf.··
2025 12. kitabı
Hayal kırıklığına uğradığımı söylemek isterim. Başta herşey çok güzel giderken ortalara ve sonlara doğru herşey allak bullak oldu. Klişe bir kurgu. Zaten yazarın birçok kitabı klişe sahneler, olaylar, konular içeriyor. Ne yalan söyleyim ben klişe okumayı severim. Ama bu kitaba hiç ısınamadım. Kızımız veteriner. Adamımız ise bir mafya. Bir gün kızımız, akşamüstü kliniği kapatacağı sıra içeri yaralı bir adam giriyor (bizim adam) ve elinde silahla ona yardım etmesini istiyor. Kızımız sanki kendisine silah çekilmesi çok normal bir şeymiş gibi, tamam diyor ve bizim adamı tedavi ediyor. Sonrasında aralarında bir çekim yaşanıyor ansızın ve o anlık duygulara kapılarak bir tek gecelik ilişki yaşıyorlar. 9 ay sonra adamımız yine adamlar kaçarkan yol kenarında bir kadının doğum yaptıgını görüyor ve bilin bakalım o kadın kim??? Bizim kız. Şaşırdık mı? Hayır ckmskfmdmf Gerçekten başta herşey güzeldi dedim tam istediğim tarzda ama ortalara gelince herşey sapa sardı. Bizim adamın kuruntuları bir bitmedi. Kızımızın ise her fırsatta kaçma girişimleri. Sanki gidecek bir yeri varmış gibi kaçmaya calısıyor. Zaten sonunda patladı oda elinde. Yani boşa okumuşum gibi geldi bana. Ben sevemedim kitabı.
Immaculate DeceptionNicole Fox · Independently published · 08 okunma
10/10
·408 syf.··
2025 11. kitabı
Anlaşmalı evlilik üzerine yazılmış bir kurgu. Vampirler ve kurt adamlar asırlardır birbirlerinden hiç haz etmeyen iki varlık. Birbirleriyle bu husumeti barış antlaşması yoluyla bir rafa kaldırma kararı alıyorlar ve böylelikle bizim ana karakterlere evlilik yolu gözüküyor Tam bu sıcaklarda, çerezlik, kafa dağıtmalık okunacak bir kurgu. Ben kitabı okurken aşırıı keyif almıştım. Hem tek kitap hem içinde sizi bunaltmayan bir fantastik evreni var gerçi bu fantastik evren biraz kağıt üzerinde duruyor. Eğer ki kitaptan fantastik yönde bir beklenti içine girdiyseniz bunu minimale indirmenizi isterim. Çünkü kitabın tropeu anlaşmalı evlilik, romantizm. Karakterlerin ikisinede ayrı ayrı bayıldım ben. Birbirleriyle itişip kakışmaları, dialogları hele ki birbirlerine karşı hissetikleri o çekim bayıldım bayıldım. Uzun uzadıya bir yorum yapıp zamanınızı almak istemiyorum. Tek demek istediğim şu ki... Gidin ve okuyun! Hele ki okuyacak bir kitap bulamıyorsanız. Bir şans vermenizi isterim. Bu yazardan okuduğum ilk kitaptı sonda olmayacak bunu anlamış olduk böylelikle Yetişkin içerikli unsurlar mevcuttur (vardı diye hatırlıyorum)
GelinAli Hazelwood · Nemesis Kitap · 20241,074 okunma
9/10
·408 syf.··
2025 10. kitabı
KARANLIK GÜNAHLAR/ NEVA ALTAJ 9/10 Kısaca konusundan bahsedip hemen yorumuma geçiceğim Kızımız Nera, babasınında izniyle veterinerlik bölümünü okuyarak zamanının çoğunu veterinerlik kliniğinde geçirmektedir. Bir gün eve giderken, sokak ortasında etrafı kanlarla kaplı yaralı bir adama denk gelir. O an yapmayacağı bir şey yaparak adama yardım eder ve çalıştığı veteriner kliniğine götürür. Böylelikle ikili tanışmış olup olaylar başlar. Kitabı baya beğendim. Hele ki süpriz hamilelik olupta az da olsa bebekli, çocuklu sahnelere yer verilmesi kitabı daha da beğenmeme neden oldu ikili arasında yaş farkıda var bunuda söylemeden geçmeyeyim. Kitapta zaman atlamaları oldukça fazla. Bizim adamımız Kai, Nera'nın hiçbir şekilde yanına yaklaşmıyor başta. Hep uzaktan seyrediyor. Aynı zamanda etrafında bir erkek sinek gördümü icabınada hemen bakıveriyor. Uzaktan izlesede o görmeden kızın gölgelerdeki eli ayağı oluveriyor. Tabi uzaktan izlemek nereye kadar. Dayanamayıp, kızımızın karşısına çıkıyor. Nera tabi birşey demiyor adamdan etkileniyor. Adam arada yine yüzünü göstermeyip, uzaktan uzaktan devam ediyor. Tabi Nera biliyor onun birisini takip ettiğini izlediğini ama rahatsız olmuyor. Bunu mafya içinde büyümesine yoruyorum ben. Sonlara doğru herşey yolunda giderken bir anda herşey tepetaklak oluyor ve puf bir anda kendimizi üç yıl sonrasında buluyoruz. Başta zaten üç yıl sonrasından bir kesit verip geçmişe gidiyordu. Ama neden böyle bir sahne verilip de bu şekilde konuştuklarını anlamamıştım. Sonda herşey anlam kazandı. Öyle olaylar oluyor ki şu üç yılda ohoo Kai'nin kızıyla olan sahneleri cok tatlıydı. Hele ki kızı olduğunu ögrendiğinde ki tepkisi Ben çok sevdim bu ikiliyi bu serinin her kitabı rs kurtarıcısı tam da şu yaz aylarında okumalık türden. Diğer kitap, Neramızın
Karanlık GünahlarNeva Altaj · Artemis Yayınları · 2025655 okunma
8/10
·406 syf.··
2025 9. kitabı
·
31 saatte okudu
·
Okunma: 26 Mayıs 2025 15:13
Mia, babasının belediye başkanı seçimlerinde yanında onu desteklemek adına duran, her zaman iyimser bir yapıya sahip ve kıyafet dikip, işiyle uğraşan genç bir kızdır. Bir gün telefonuna gelen mesaj ile hayatı tümden değişir. En yakın arkadaşının suanda bir nişan partisi olduğunu ögrenir. Lakin kendisinin bundan haberi yoktur. Hemen mesajdaki adrese gider ve arkadasıyla yüzleşir. Aslında arkadasının bir mafya prensesi oldugunu ve ailesinin, babasıyla düşman olduğunu öğrenir. Bunun üzerine burda bulunan kimsenin onu görmemesi için, bir odada saklanıp, onun için çağrılan taksinin gelmesini bekler. Lakin o sıra da odaya giren adam ile işler değişir. Adam, iki büyük mafya ailesinden birinin en küçük oğludur ve Mia'yı gördüğü anda onda tanıdık gelen birşeyler olduğunu anlar ve böylelikle ikilinin hayatı kesişmiş olur. İkiliyi cok sevdim. Aralarındaki çekimi ben burdan bile hissettin okurken. Zaten bu yazarı seviyorum. Kitaplarıda çok akıcı ve sürükleyici. Klişe diyebileceğim temalar içeriyor. İkilinin ailelerine tek tek sövmek istiyorum. Neyseki sonda hepsine rest çekiyorlar çok şükür. Yasak aşk temasından ilerliyor kurgu. Dediğim gibi bir romeo ve juliet vakası ile karşı karşıyayız. Sanırım birazda bu yüzden okuması daha bir zevkliydi Daha ikinci kitabı çıkmadı. Zaten bu kitapta yeni yazılmış bildiğim kadarıyla. İkinci kitabıda çok merak ediyorum. Her kitapta farklı karakterler ele alınacak diyebiliyorum. Mafya yönüde romantizm yönüde bence tam dozunda verilmişti. Tabi mafya kısmı biraz daha arka plana kaçıyordu ama şimdi kitabın teması mafya romantizmi. Romantik sahnelerin biraz daha ön planda olması oldukça normal. Sayfası sayısı biraz fazla olup bazı şeyler biraz tahmin edilebilir kaçınca o sahneleri atlayarak okumuşluğum oldu. Onun dısında ben begendimmm Mafya kurgusu
Be With MeGabrielle Sands · Velvet Pages LLC. · 202516 okunma