bu kitapta franz kafkanın hayatında izler taşıdığını düşünüyorum.Beni en çok üzen kendisinden daha değerli gördüğü iş hayatıydı.. Dışlanma aile baskısı bunları sanki farklı bir evrende dile getirmiş gibi.
Kesinlikle okunması gereken harika bir kitap!!