Hakan

Hakan
@xmoral
liberté et rationalité
Cansız nesnelerin güzelliğine duyarlılığı... genelde duyarlı biri zaten, evet. "Hayır, çirkin şeylerin yakınında olmayı sevmem. Gerçekten çirkin bir şey görünce içime kötü bir his dolar; kara tahtaya sürtülen tırnakların verdiği his gibi. Bir tür tuhaflık, biliyorum."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kendine bu hazzı yaşama izni vermek; bir kereliğine aptalca ve dürtüsel davranmak, sonrasında uyuklayarak uzanırken mırıldanmak. —Bilemiyorum, aptal ve dürtüsel mi davranıyorum sence? Ivan'ın düşünceli, zeki sesinin verdiği karşılığı işitmek. —Öyle davranıyorsan bile bunun nesi yanlış ki? Öylesin demiyorum ama olsan ne çıkar yani?
Bu arada inanılmaz güzel görünüyorsun. Çıldırtıcı ölçüde.
—Aslında muhtemelen halimden tavrımdan anlaşılmasa da sana minnettarım. Peter, gözlerinin kapanmasına izin veriyor. Gözleri sıcak, yanıyor. "Minnettar olmanı istemiyorum." diyor, "Yalnızca mutlu ol istiyorum."
Öyle hoşuma gidiyor ki utanıyorum.