"Yaşamı boyunca pek çok kez fark etmişti Veronika, tanıdığı bir sürü insan başkalarının başına gelen korkunç olaylardan sanki gerçekten üzgünmüş ve yardım etmek istiyormuş gibi söz ederlerdi, ama işin gerçeği, başkalarının acılarından zevk aldıklarıydı; çünkü böylece kendilerinin mutlu ve şanslı olduklarına inanabiliyorlardı."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Tembellik her zaman için olumsuz bir şey midir ? Paul Lafargue tembelliğe farklı bir perspektiften bakıyor ve bize de tembelliği yeniden sorgulatıyor.
Tembellik her zaman için negatif bir olgu olmadığını anlıyoruz. İnsanları köleleştirmeye ve Kapitalist sisteme şiddetle karşı çıkan Paul Lafargue bu sistemi kabullenen işçi sınıfını da ağır bir şekilde eleştiriyor.
Kitap kısa olmasına rağmen içeriği fazlasıyla zengindi ve altı çizilmeye değer çok kısım vardı. Kesinlikle okumaya değer bir kitap olduğunu düşünüyorum.