bir kız tanırdım eskiden
"hayat berbat" derdi
loş kalbinde
hayal kırıklıkları biriktirirdi
bir filmden, kitaptan
bir rol seçerdi
beğensin diye gelirse ölüm
makyajsız gezmezdi
Hiçbir şey umurunda değil, sanki tüm evrenin hazineleri senin, hüzün bile teselli eder seni, acı bile yakışır sana, kendine güvenli, küstah şöyle dersin: "Yalnız ben varım, bakın!"
"İnanın buna Zinaida Aleksandrovna ne yapmış olursanız olun, bana ne kadar acı çektirmiş olursanız olun hayatımın sonuna kadar sizi seveceğim ve size tapacağım."