Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bugün adımı sen koy:)
kitabı okurkenken her duyguyu yaşadım nerdeyse harikaydı.Başta Baran'a karşı ön yargılıydım ama gerçekten ön yargılarım boşunaymış...
Biri sizi düşünüyor:)
Kitabı okurken kafamda binlerce soru işareti vardı ama sonları okuduğumda aklımda bütün soru işaretlerin cevabını buldum.Nazlı karakterine başta sevmesemde sonlarda onun neden öyle davrandığını anladım ve aslında çok güçlü bir kız olduğunu ve bir çok mücadele vererek kendini bulması beni çok sevindirdi...