e.

e.
@xxlypluton
“neyseki yarın var. umutların en sevdiği gün.”
Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik
Lisans, Önlisans
Kahramanmaraş
3 Ekim
2 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
insanların çoğu kaybetmekten korktuğu için sevmekten korkar
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ölmek bir şey değil, yaşamamak korkunç.