Cemal Süreya bir kalpten soğumayı ne kadar güzel anlatmış: "Baktım sana kızgın değilim, kırgın değilim, dargın değilim. Kısacası ben artık sana hiçbir şey değilim."
Anne-babasının (ailesinin) olduğu şehirde evlenmiş olanlar ne kadar şanslı.. Yılda bir kere ailemi görmek çok zor.. Ve her vedada annemin o hüzünlü ağlayışı içimi parçalıyor..
Şu ışınlanma ne zaman gerçekleşecek!!!