Kalabalık saçlı kız

Kalabalık saçlı kız
@xyab12
Fazla kafa yormaya gerek yok: Her 100 kişiden 100ü de ölüyor.
Yaşamak, amacını ortaya koyduğu zaman güzeldi. Hayattaydı, çok mutluydu ve kendisi ile çok övünüyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
..Insan manzarasi dünyanın en zengin manzarasıdır.. (N. B. Ceylan)
Insan, en çok vakit geçirdiği 5 kişinin ortalamasıdır. (Jim Rohn)

Ufuk Demiray

@ufukdemiray
·
Cemal Süreya bir kalpten soğumayı ne kadar güzel anlatmış: "Baktım sana kızgın değilim, kırgın değilim, dargın değilim. Kısacası ben artık sana hiçbir şey değilim."
Aşk
Anne-babasının (ailesinin) olduğu şehirde evlenmiş olanlar ne kadar şanslı.. Yılda bir kere ailemi görmek çok zor.. Ve her vedada annemin o hüzünlü ağlayışı içimi parçalıyor.. Şu ışınlanma ne zaman gerçekleşecek!!!