Yesimmm

Yesimmm
@y3sim
Her nesnenin bir bitimi var ama aşka hudut çizilmiyor arkadaşlar..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gel. Yeniden iyi biri olmak mümkündür..
Ben soyunamadım bir türlü korkularımdan. İsterdim ki kabuklarımdan soy beni..
Tımarhaneler insan müzeleridir..
Bir duvar dibine çaresizce oturup bir başıma haykırdığımda dünyanın kaç bucak olduğunu değil de bus bucaksız olduğunu anladım.. "Kendimden"