Yesimmm

Yesimmm
@y3sim
Gel. Yeniden iyi biri olmak mümkündür..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mezardaki çiçeği sulamaya kimse gelmediğinde gidenin de hatırası unutulmuş demektir.. İnsan kalbi durduğunda ölmez, çiçeği solduğunda ölür..
İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz.. Bekleyip durur insan... Hiçbir şey olmaz.. İnsan bekler.. Bekler.. Bekler.. Şakakları zonklayana dek düşünür.. Düşünür.. Düşünür.. Hiçbir şey olmaz.. İnsan yalnız kalır.. Yalnız.. Yalnız....
Mutsuzluk insanı kırılgan, sürekli ızdırap ise dar kafalı yapar...