Açıkçası kitabın bazı yerleri beni gerdi ve sinir etti buna rağmen akıcıydı tek oturuşta bitirdim.
Bilinmeyen bir kadının bir adamı takıntı haline getirip hayatını ona bağlamasını anlatıyor. Adam ise bunun farkında bile değil kadını hatırlamıyor. Kadın kendini umursamayıp adama adıyor onun dışında kimseyle ilgilenmiyor biraz rahatsız edici yine de insan sonunu merak edip devam ediyor.
Önerilir mi emin değilim ama kısa çok vakit kaybetmezsiniz zaten, okunur.
"O anda bakışları, önündeki yazı masasının üstünde duran mavi vazoya takıldı. Vazo boştu, uzun yıllardan sonra bir yaş gününde ilk defa boştu...
R., bir ölümü ve ölümsüz bir aşkı hissetti"