Nasıl başlayacağımı bilemiyorum.İyi kitaplar okurum diye düşünüyordum ama bu kitabı okumamak çok büyük kayıpmış benim için daha önce Sabahattin Ali okudum onlarda çok iyiydi ama İçimizdeki Şeytan çok farklı ultra iyi diyebilirim.Kitabı okurken Ömer'in yaptıklarına sinirlendim.Macide'ye o kadar üzüldüm ki karınma ağrı girdi.Kesinlikle herkese tavsiye ederim bu kitabı okumayan kitap okudum demesin.Son olarak böyle bir yazarın erken vefat etmesi ne kadar üzücü.
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2019209bin okunma
Diğer kullanıcı yorumlarının aksine ben kitabı beğendim çoğunluk pek beğenmemiş gibi görünüyor.Kitap kendi yazdığı kitapların alıntılarından oluşmuş dikkatli bir okur olmadığım için kaçırdığım güzel kısımları burada buldum. Alıntıların birçoğu ders niteliğinde herkesin okumasını tavsiye ederim.
Kağıt HelvaElif Şafak · Doğan Kitap · 20091,435 okunma