Kötü söz söyleyen rezil şeyler diyenlerin Allah belasını vermeli cidden çok kötü yaa erkekler en çok da.İnsanda biraz utanma olur iğrenç böylesi.Ve ayette de var cidden artık herkesin ağzı toplamasi lazım negatif konuşmalar bile insanı etkiliyor yaşamını.İnsan içindeki pisliği bu kadar meydana çıkarmamalı.Sey de çok garip adamın yanında kız çocuğu var utanmadan neler yazıyor Allah ıslah etsin ya da kız kardeşi olan erkekler biraz aklınızı kullanın kardeşinizi aklınıza getirip utanın.Edep haya imandan ama bakınca çoğunda hallolmuş.Sizi dinden imandan çıkarıp hayatınızı etkileyen andavallar boktan zıplamalı danslarla dandik değiştirilmiş dinlerini en iyi şekilde yaşıyor.En komiği de adam dinden bahsedince fln elini yüzüne kapıyor utanıyor vs.Ama ergen hareketler yığınla kitle ile izleniyor senden bahsetmiyorum ex henüz o kadar düşmedin en azından görüntüde.