Buraya ne olmuş böyle ergen saçamalıkları ile dolup taşmış resmen kitap uygulamasını bile bok etmeyi başarmışlar yaa
Aldatıldıgım zaman şehir dışındaydım ve gülmek zorundaydım fark ettimde ben en güzel o zaman güldüm yaa

Poyraz

@Sivas34
·
Sen hiç acı cektigin halde insanlar tarafından anlaşılmasın diye GULMEK zorunda kaldın mı ?
Reklam
Gerçekten yaa

Esra

@tolstoy_21
·
İnsan bazen kendine bile her şeyi anlatmaz.
Konuşabileceğim bir sen varsın sen de erkenden yatıyorsun Mavi'm yaa 😌🩵
Mac iptal olur inş.Artık her cehalete kızmamamı sağladı
Tarlabaşı şoparı gibi saati koluna takıyor yaa,Dünya Kupası’nda oynayan futbolcusun,on binlerce taraftar stadyumda,milyonlar ekranda izliyor.Kafan mı çalışmıyor yaa
Spor
Kötü söz söyleyen rezil şeyler diyenlerin Allah belasını vermeli cidden çok kötü yaa erkekler en çok da.İnsanda biraz utanma olur iğrenç böylesi.Ve ayette de var cidden artık herkesin ağzı toplamasi lazım negatif konuşmalar bile insanı etkiliyor yaşamını.İnsan içindeki pisliği bu kadar meydana çıkarmamalı.Sey de çok garip adamın yanında kız çocuğu var utanmadan neler yazıyor Allah ıslah etsin ya da kız kardeşi olan erkekler biraz aklınızı kullanın kardeşinizi aklınıza getirip utanın.Edep haya imandan ama bakınca çoğunda hallolmuş.Sizi dinden imandan çıkarıp hayatınızı etkileyen andavallar boktan zıplamalı danslarla dandik değiştirilmiş dinlerini en iyi şekilde yaşıyor.En komiği de adam dinden bahsedince fln elini yüzüne kapıyor utanıyor vs.Ama ergen hareketler yığınla kitle ile izleniyor senden bahsetmiyorum ex henüz o kadar düşmedin en azından görüntüde.
Reklam
Reklam