"DİZİ FİLM : Ya onlar da bizim özel hayatımızı bilselerdi. Tuvaletteki mizansenlerimize, ayna karşısı şebekliklerimize ve çarpık ilişkilerimize filan şahit olsalardı... Yaa! Utanırsınız tabi. Ben halen daha kıpkırmızıyım."
"Hangi ayda doğdun?"
"20 Ağustos."
"Aslan burcusun."
"Ne aslanı yahu, ben kurt burcuyum."
"Kurt burcu diye bir şey yok."
"Parayı bastıktan sonra ördek burcunu bile var edebilirim ama bu sıralar ördek görmek istemiyorum."
Gülmek yasak, konuşmak yasak, oynamak yasak. Bu nasıl bir evdi yaa? Bu çocuklar ne zaman çocuk olacaktı? Yoksa çocuk olamadan hayatın yükünü sırtlanan yetişkinler mi olacaklardı, tıpkı anne ve babaları gibi. Onlar da anlattıklarına göre çocukluklarını yaşayamamış, birden büyümüş ve hayatın yükünü yüklenmişlerdi. Bu coğrafyada yaşamak bunu gerektiriyordu anlaşılan..