Kitapla film fazla alakalı değildi. Kitap daha güzel ve daha açık bilgiler var. Kitabı bitirip sonradan eline aldığında yeni okumuşsun gibi her şeyi hatırlıyorsun. Fantastik kitaplardan tavsiye edilebilecek arasına girebilir.
Kitap ilk başlarda sıkıcı oluyor. İde'nin Aslan'a karşı gelemeyişi kötü bir durum. Yazarın kendini biraz daha geliştirmesi lazım eksiklikler var. Olaylar fazla olmalıydı.