Ölsem bile, mutlu ve yiğitçe olur bu iş... Şaşkınım, beni böyle yarattığın için sana nasıl teşekkür ederim bilemiyorum Leyla. Kölen olmak ne büyüklükmüş meğer! Başın için, bir daha yaratılması imkansız olan gözlerin için, bana rahat, bana anlaşılır bir mektup. Delinim. Ayrılık korkunç.
Sallanan cesedimin gölgesine bakıp düşünmek ister misin? Ben hastalığımı yeneceğim, çünkü sen varsın. Yine de hastalığımı, çaresizliğimi affet. "Sevgimi herkese dağıt" diyorsun. Hiç kimseye dağıtmam! Gözlerinden vazgeçilmez ömrüm. Yarı canım, al beni. Çok bekleme. Hemen yaz ya da hemen gel.
Kulaklarıma, ellerimle sımsıkı bastırsam bile
Düşüncelerimin seslerini duyardım önceden.
Sanki onlardan kurtulamazmışım gibi
Sanki
Hep benle kalacaklarmış gibi..
Bir gün gözlerimi kapadım
Karşımda sen vardın
Ve düşüncelerim sessizleşti.