"Bu kitabın başı ve sonu aynıydı, karanlıkla iş birliği yapan yazar beni bu kafesin içinde tutmaya ant içmiş gibiydi. Bu kitabın başı da sonu da kanla yazılmıştı, bu kitabın başı da sonu da bilinmezliklerle doluydu ve en nihayetinde anlıyordum. Bu bir peri masalı değildi, mutlu bir roman hiç değildi, bu sadece bir lanete kurban gitmiş tutkulu bedenlerin esaretini anlayan bir dramaydı."