Çok canlar yanacaktı, belki sonu düşündüğümden çok daha kanlı olacaktı. Bu savaşta bir kazanan olacaktı. Ya Haris kazanacak ve kıyamete sürüklenecektik ya da biz kazanacak ve bu tepetaklak dünyada kendi hallerimizde yaşamaya devam edecektik.
Peki ya hangisi olacaktı?