Gazali , İbn-i Sina ve Farabi'nin eserlerini iki yıla yakın incelemiş , ardından eleştirilerini bir kitap haline getirmiştir. Şimdi malumatın anasayfamıza düşmesiyle , eleştiri yağmuruna tutulması arasına pek vakit girmiyor. Çok çabuk yaşıyoruz, tüketiyoruz ve tükeniyoruz .