Muhteşem...bu dönemde okunacak kitaplarda ilk sırayı aldı benim için .o kadar içten samimi ve de yaşanmışlıklarıyla bana tamamen hissettirdi.bir an kendimi Urlada zannettim.bir daha okurmusunuz diye sorsanız tek kelimeyle evet derdim.
Soluksuz ve bir çırpıda okuduğum bir kitap oldu..içinde aşk,aile bağlari,kardeşlik ilişkileri ve en sevdiğim hayat buldugumuz kitap ve kitapevleri bulunuyor..yani ne ararsanız kitabin içinde var...