Belki

Belki
@yagmurumm1
Hep aynı izlence
Günlerim birbirine tıpkı tıpkısını benzeyerek geçiyordu.
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İçimde, bir yolculukta tanışıp alıştığım, fakat pek çabuk ayrılmaya mecbur olduğum bir insana veda eder gibi bir his vardı.
Edebiyat
“Görüyorum ki, başka yollardan gittiğimiz halde ikimiz de aynı neticeye varmışız: ikimizde birer insan arıyoruz, kendi insanımızı…”
Edebiyat
İnsanları sevmeme ve onlara tekrar yaklaşama da imkân yoktu; çünkü en inandığım, en güvendiğim insanda aldanmıştım.
Edebiyat
"Sana ihtiyacım yok ki benim! İnsan yalnız da mutsuz olabilir çünkü."
Edebiyat