Ben annemin özenle yetiştirdiği bir bahçe isem, benim annem de bir bahçıvandı. Ne yazık ki artık o da bir bahçe.. Ölüm her zaman geride kalanlar için daha zor görünmüştür bana. Ben çocukluğumla, geçmişimle, annemle vedalaştım ama şimdi biraz da bu kitap sayesinde düşünüyorum da, annem hem bizimle hem de gelecekteki tüm olasılıklarla vedalaşmış. Ölüm hem çok iyi bildiklerinle hem de hiç bilmeyip çok merak ettiklerinle vedalaşmakmış.. Umarım özlediğimiz herkesle bir gün daha güzel bir yerde karşılaşırız ve sıkı sıkı sarılırız. Bu sefer ayrılmaktan hiç korkmayarak…