Okuduğum bir başka kitapta şöyle bir cümle geçiyordu:
“İnsan hiçbir zaman tamamıyla mutsuz olmaz.”
Bazen iyileşmemizin, mutlu olmamızın tek yolu üzgün olduğumuzu kabul etmektir. İçimizdeki bize güzel şeyler söyleyen o sese, kısık da olsa, çok derinlerden de gelse kulak vermemiz gerekir. Çünkü bazen insan ölmek isterlen bile tteokbokki yemek isteyebilir.