Yahya arman

Biriyle bunca zaman geçirip,sonunda onun sadece bir yabancı olduğunu idrak etmek.. Ne büyük bir kayıp. #JoelBarish
Reklam
“Ölümün son iyiliği,bir daha ölümün olmamasıdır.”
Vicdan,insanın pusulasıdır. Vincent Van Gogh
“Burada hiç kimse hasta değil,burada sadece herkes kendi dünyasında yaşıyor.”
“Hayat acıdır,”dedi. “Ama o da geçecek..”
Reklam