yakup

yakup
@yakup4
...
Boş yere canı yanmaz insanın.Ya bir eksiklik vardır geleceğe dair, ya da bir fazlalık vardır geçmişten gelen...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevmek saatlerce öpüşmek değil, öpmek için saatlerce düşünmektir. Özdemir Asaf
Bir kadın güzel olduğu için sevilmez... Sevdiğin için güzeldir o. Sırf sen seviyorsun diye herkesten farklıdır, Herkesten başka bakar gözleri Senin ona verdiğin değer kadar anlamlıdır, Sevdikçe daha da güzelleşip kıymetlenir. Bir kadının güzelliği bilmiyorum kaç para eder, Ama sevdiğin kadının gülüşü dünyalara değer... Sema
O hayatımda geri dönülmez değişimlere sebep olacak kadın bana yazmıştı... "Merhaba beni tanıdın mı?" Ve cevap gecikmemişti... "Merhaba evet hatırladım" Sema
"Doğru insan, sevgiyle büyümüş olduğu için kendini belli ediyor. Kestirip atmiyor, gönül alıyor, ayrılmayı değil onarmayı tercih ediyor, güzel seviyor, Sarip sarmalıyor ve baya "ev" oluyor. Tanıyorsun görünce yani. Zaten evini nerde görsen tanırsın."
Alıntı