yakup

yakup
@yakup4
...
Hayat bambaşka şeylerle çıkar karşımıza. Ansizin hiç beklemediğin anda en sevdiğini kaybedersin. Ne mi olur sonra. Kendini toplayamazsın ama alışmaya çalışırsın. Alışamazsın ama öyle zannettirirsin herkese. Gece olur kimse yokken kendinle baş başa kalmışken onu özlemekle geçer tüm gecen . Sabah uyudum dersin tam o anda hayatın şartları çıkar karşına. Uyanmak zorunda kalırsın. Ve günler böyle geçer. Ama herkes sen iyisin zanneder. Kimse seni bilmez anlamaz ve artık dinlemez olur. Bu yüzden de kim ne dersin umrunda olmaz artık. Sadece hersey seni ilgilendirir...
Filim
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Doğru insanla tanıştığın zaman hayatın geri kalanını onunla geçirmek için sabırsızlanırsın. Başka hiçbir şey ve hiç kimse onunla kıyaslanamaz." How I Met Your Mother
Filim
"Birlikteyken sevgili, ayrıldıktan Sonra saygılı olabilmeli insan..." Özdemir Asaf
Ama sen benim dünyamsın bilmiyosun. Benim dünyamda ne anlama geldiğin hakkında ufak bir ekmek kırıntısı kadar bile fikrin yok. Seni sevmeyi denedim. İnan bana. sadece sevmek. Dümdüz, beklentisiz. Zehirli sarmaşıktın oysa sen. Elim, tenim, dilim, beynim derken içime kaçtın. Yüreğimi kaçıramadım ellerinden. Beş duyu organımın beşine de sen hükmediyordun sanki. Sen konuşurken melodiler erişirdi kulaklarıma Dilim, adınla bestekâr oldu. Elim kolum sımsıkı bağlandı beline. Sığmadın, yüreğime kazıdım.. Bir anlam yüklemeden, abartmadan, Suyunu çıkarmadan. Sadece sevmek. Gözlerim, köşe bucak gözlerini arardı. Sen kokardı tüm sokaklar, tüm kadınlar, tüm şehir. Bahar kadar naif, papatya kadar kararsız, gül kadar eşsizdin. Güle oynaya, sırita sırita mahkum oldum sana. Tek kurşun atmadan beyaz bayrak açtı sana yüreğim. Bembeyaz bir sayfa açıp her yerini seninle karaladım. Yetmedi. Sığmadın, yüreğime kazıdım...
"Tarifini sorsalar; Her baktığımda, Ilk defa görüyormuşum gibi, Az kalsın ölüyormuşum gibi..." .özlemek denen şey, içimde gömülü bir mezar...🥂