"Ben geceyi ikiye bölerim hep,insanlar cama balkona çıktıklarında izleyecekleri iki seçenek vardır.Ya geceyi yani karanlığı izleyeceklerdir ya da ayı yani aydınlığı izleyeceklerdir.Gece denen şey ikiye ayrılır.Biri gecedir,evet.Ama diğeri aydır.Biri karanlıktır,biri aydınlık.Bu yüzden madem âşık olmuşum,ben geceyi ikimize paylaştırmak isterdim.Karanlığı sevmeyen birine âşık olabileceğimi sanmıyorum.Karanlık,aydınlıktan
çok daha güzel.Sırf o karanlığı sevsin diye aydınlığı olmaya razı olurdum.Duvarına bir ay resmi çizerim,sonra aklıma gelen ilk şarkı sözünü yazardım,'Ay benim...Gece senin...'Sonra ışıkları kapatır çıkardım."
Son Feci Bisiklet - Elektrot.
Beyza Alkoç
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben bir deli rüzgar sen nazlı çiçek
Her sabah busemle yoklarım seni
Gerçek kadar rüya düş kadar gerçek
Bir anın içinde koklarım seni
Kalbime gel eşiğinde dur desem
Kapıyı bul el sürmeden vur desem
En sonunda gel içeri gir desem
Gelme git, bir ömür beklerim seni
Tam giderken vuslat bana ar desem
Yar mı aşktır aşk mı daha yar desem
Çözen gelmez aşka dair sır desem
Çözüp gel sinemde saklarım seni
Çek yeter kalbimden ellerini çek,
Terk edip gitmezsem bu aşk bitecek
Hani bir sır vardı ey nazlı çiçek
Fırtınan olursam haklarım seni