yakup

yakup
@yakup4
...
"Ben geceyi ikiye bölerim hep,insanlar cama balkona çıktıklarında izleyecekleri iki seçenek vardır.Ya geceyi yani karanlığı izleyeceklerdir ya da ayı yani aydınlığı izleyeceklerdir.Gece denen şey ikiye ayrılır.Biri gecedir,evet.Ama diğeri aydır.Biri karanlıktır,biri aydınlık.Bu yüzden madem âşık olmuşum,ben geceyi ikimize paylaştırmak isterdim.Karanlığı sevmeyen birine âşık olabileceğimi sanmıyorum.Karanlık,aydınlıktan çok daha güzel.Sırf o karanlığı sevsin diye aydınlığı olmaya razı olurdum.Duvarına bir ay resmi çizerim,sonra aklıma gelen ilk şarkı sözünü yazardım,'Ay benim...Gece senin...'Sonra ışıkları kapatır çıkardım." Son Feci Bisiklet - Elektrot. Beyza Alkoç
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaktığım sigarayı kül tabağında Unutup, yenisini yaktığım Günlerdeyim Tekrar sor bakayım iyimiyim...
Yalandı biliyordum fakat inanmak, istedim. Bir yandan öldüm, bir yandan izledim🥀🥀🍂🍂
Bir bakmışsın Yaradan vermiş kalbine mutluluğu... Sabret.
Ben bir deli rüzgar sen nazlı çiçek Her sabah busemle yoklarım seni Gerçek kadar rüya düş kadar gerçek Bir anın içinde koklarım seni Kalbime gel eşiğinde dur desem Kapıyı bul el sürmeden vur desem En sonunda gel içeri gir desem Gelme git, bir ömür beklerim seni Tam giderken vuslat bana ar desem Yar mı aşktır aşk mı daha yar desem Çözen gelmez aşka dair sır desem Çözüp gel sinemde saklarım seni Çek yeter kalbimden ellerini çek, Terk edip gitmezsem bu aşk bitecek Hani bir sır vardı ey nazlı çiçek Fırtınan olursam haklarım seni
Şiir