Kalbimi bırakıyorum bu söze... Günaydınn ✿
"En iyi halinizde bile yanlış kişi için yeterince iyi olmayacaksınız, ama en kötü halinizde bile doğru kişi için yeterince iyi olacaksınız."
Alıntı
"Ne kadar iyi olursanız olun. Yanlış yerdeyseniz, değersizsinizdir."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Yanlış yerde, doğru olmaya çalışmak.”
Yanlış yerde elinizden gelenin en iyisini yapsanızda yeterli olmaz ama doğru yerde sadece varlığnız bile kutlanır Anlaşılmak için kendinizi tüketmediğiniz yere aitsiniz İnsan değer gördüğü yerde güzelleşir anlaşıldığı yerde çiçek açar Işığınızı kıymet bilenler görmeli...
Yanlış yerde elinizden gelenin en iyisinide yapsanız yeterli olmaz 🙅‍♀️
Bunları keşke herkes anlasa
Sağlıklı bir iletişimde hedef, karşı tarafın hislerini "doğru" ya da "yanlış" diye süzgeçten geçirmek değildir. Hedef, o hissin varlığını kabul etmek ve o insana "Senin hislerin benim yanımda güvende" mesajını vermektir "Çünkü hislerin için suçlandığın yer, senin evin değildir."
Psikoloji