Yazarın diğer kitabini okudum. Bunu da okumayi cok istiyorum. Cok merak ediyorum gercekten. Diger kitap gibi basarili bir kitap oldugunu saniyorum. Umarım öyledir...
Kitap o kadar güzel ki tekrar tekrar okuma isteği uyandırdı bende. Ve sanirim tekrardan okuyacağım en kısa zamanda. İnsanı gerçekten güldüren bir kitap ve her gencin okumasını tavsiye ediyorum. Yazar gerçekten harika bir iş çıkarmış, tebrik ediyorum. İkinci kitabini da heyecanla bekliyorum...