Kitabı maddi ve manevi olarak gerçekten çok sevdim okumaya başlamadan önce kapağı, yazının bölüm bölüm olması çok güzel geldi bana.
Kitabı okuduğum süre boyunca bana hep bir iç muhasebe yaptırdı. Çok önemli şeyleri hatırlattı ve beni bu konuda bazı şeyleri yapmaya teşvik etti. O yüzden bu kitap benim için başucu kitabı olabilecek nitelikte bir kitap oldu.
Risale-i Nur'dan etkilenmiş, faydalanmış bir insanın yazabileceği bir kitap gibi geldi bana. Bir çok bölümde risaleleri hatırladım.
Tekrar tekrar okunası, kıymetli bir eser. Dostlara tavsiyemdir :)