Öyle alıştım ki her şeye...
Artık üzülmüyorum. Belki de üzülemiyorum. Bütün alçaklıklar bile doğal, çünkü alçaklık doğal. İyilik de kötülük de bizim yaratılışımızda. Benim için ne düşündüklerini önemsemiyorum artık, ben ne düşünüyorum, budur önemli olan benim için.