Lise döneminde bir arkadaşımın tavsiyesiyle alıp okumuştum.
Peygamberlerimizin, sahabelerimizin, alimlerimizin ve daha bir çok önemli şahsiyetin zekiliği ve hazır cevaplılığı ile sizi güldüren ve düşündüren bir kitap.
Her biri bir ders niteliğin de...
Bir çoğunu Serdar Tuncerin kendi ağzından kendisine has bir anlatımla dinlediğimiz ve aynı tarz da yazılmış kısa hikayelerden oluşan çok hoş bir eser.
Dönemin sıkıntıları ve ezanın Türkçe korunması meselesi güzel bir biçimde anlatılmış okurken yaşıyor ve hüzünleniyorsunuz.
Ama hikaye özellikle ana karakter biraz sönük kalmış birazn daha ayrıntılı olabilirdi.
Genel olarak sevdim okuması zevkli ve akıcı
Tavsiye ederim...
Tam da gençlere göre...
Sade
Akıcı
Ayrıntıyla sıkmayan
Gençlere ve özellikle de çocuklara da tavsiye ederim...
Peygamberimizin(s.a.v) hayatını öğrenmeye başlamak için güzel bir adım.
Giovanni Drogoyla tekdüze bir yaşamın içine giriyorsunuz. Bazen küçük umutlarla canlansa da yine hep aynı monotonlukla zaman hızla akıp gidiyor ve bir bakmışsınız yaşlanmışsınız ömür bitmiş.
Yaşamın ve zamanın ne kadar önemli olduğunu anlıyorsunuz.