Zenginin zengin diye derdi olamaz. Fakirin fakir diye . Gencin genç diye. Yaşlının yaşlı diye . Kime hak lan bu dert dediginiz şey? Niye sormuyor kimse birbirinin derdini? Niye dinlemiyor?
İyi olduğunuzda herkes sizin salak olduğunuzu düşünür. Sustugunda seni saf, salak ve cahil zannediyorlar. Varsın öyle bilsinler . Herkesin bildiği kendine.