Çağımızın acıya duyduğu sempatide hastalıklı birşeyler var. İnsan yaşamın renklerine,guzelligine,coskusuna sempati duymalı. Hayata dair yaralardan ne kadar az bahsedersek,o kadar iyi .
Her mükemmel varlığın ardında da mutlaka bir trajedi vardı.Sanki en sıradan çiçeğin açması için bile dünyanın şiddetli doğum sancıları çekmesi gerekiyordu...