Eskiden diyemezdik, sevdiğimizi,
İçimizde saklar, orada büyütürdük.
Kimselere sezdirmeden
Dilden dile gezdirmeden.
Saygımız vardı elbette,sevdiğimize,sevdamıza
Ta ki,filizlenip dışa vuruncaya dek...
O zaman da utanır,
Bir ince mahçubiyete kapılır, sıkılırdık.
Sanki sevmek suçmuş gibi!...