Ne turnalar uçar göğünde, ne sunalar...
Orada umarsızdır yaralar,
açılır ama kapanmaz.
Seması ışıksız,
kuşları yaslı,
orada gök,her an ağlamaklı.
Selamsızlar beldesidir,
zelzeleler diyarı.
Bir yer ki,
gideni de bekleyeni de,
ne ölümlü,ne yaşamaklı...