" Hayatta en iyi veya en kötü diye bir şey yoktu, herhangi bir en'in peşinde koşmak yorucuydu , yıpratıcı ve acımasızdı, bir dost bir düşmandı, belli değildi tarafı; dedim ya yoktu aslında, yalandı ama insana hastı, içi hırs dolu, insana has eşsiz bir yalandı."