Ne komiktir “tüm sevdiklerinle birlikte” diye başlayan cümleler.
Oysa mümkün değildir insanın tüm sevdikleriyle birlikte olması, çünkü bir kısmı ne denli sevildiğini bile bilmez. O, sizin tüm sevdiklerinizin arasındadır ama siz onun sevdiklerinden biri değilsinizdir.
Bir kısmı bunu bilir, fakat her zaman yanımızda olmayacaklardır, çünkü onların hep bir bahanesi vardır.
Kimi şehir dışında ya da yurtdışındadır, ne kadar özleseniz de birbirinizi, görüşemezsiniz, ancak yazdıklarınızla özlem gidermeye çalışırsınız.
Bazılarıyla hayat telaşı yüzünden görüşemezsiniz; telefonlarda, e-postalarda hep “ en kısa sürede görüşelim” denir ama o en kısa süre gelmez hiçbir zaman...
En çok acıtan ise , çoktan göçüp gitmiş olanlardır bu dünyadan, ne kadar çok sevseniz de geri getiremezsiniz onları...