"Seni seviyorum Freddikins," diye fısıldıyor. "Seni çok seviyorum."
Gülümseyerek, çok tanıdık gelen gözlerinin beni geçmişe
götürmesine izin veriyorum. Kahverengi derinliklerine her daldığımda, tanıştığımız geceyi ve ilk ve son kez gerçekten aşık olduğum anı hatırlıyorum.
Dudaklarına bir öpücük konduruyorum. "Ve seni seviyorum, yatak böceği. Şu andan itibaren ve sonsuza kadar."