Ceylan Mumoğlu

Ceylan Mumoğlu

Yazar
9.2/10
12 Kişi
·
20
Okunma
·
10
Beğeni
·
455
Gösterim
Adı:
Ceylan Mumoğlu
Unvan:
Azerbaycanlı Tarihçi, Yazar
Doğum:
Sumqayıt, Azerbaycan, 1976
Azərbaycanda doğulan Ceylan Mumoğlu ixtisasca tarixçidir.
1997-2007-ci illərdə müəllim kimi fəaliyyət göstərib. Hazırda İstanbulda yaşayır.
Azərbaycanın ilk milli qadın portalı http://www.qadin.net 'in həmtəsisçisi və baş redaktoru olub.
2009-cu ildən ədəbi fəaliyyətə başlayıb. Müxtəlif hekayələrin "Aydınlanma səyahəti" adlı şəxsi inkişaf və motivasiya kitabının müəllifidir.
"Qurbağa öpüşü" sayca ikinci kitabıdır.
Ağrısız qazanlılan gözəllik ötəridir. Cənnət ağrılarla əhatə olunmalıdır. Bəlkə də, cənnət Saturndur, ağrılar da halqası...
Ceylan Mumoğlu
Sayfa 143 - Parafraz Nəşrləri
İnsan əmin olmadığı şeyləri kor-koranə özünə təlqin edəndə yelbeyinliyi daha da artır. Ən əzablı aldanma da budur.
Ceylan Mumoğlu
Sayfa 72 - Parafraz Nəşrləri
Bəzən belə də olur: insan təcrübədən keçirmədiyi hissi yaşaya biləcəyini, öhdəsindən gələcəyini zənn edir. Elə ki vaxt-vədə yetişir, görür ki, yanılıb. Bununla ya barışmalı olur, ya da üsyan edir.
Ceylan Mumoğlu
Sayfa 85 - Parafraz Nəşrləri
"Şüurlu fərqindəlik halında fərd rahat, xoşbəxt, hazır və oyaqdır. O, özündə yaranan düşüncə və hissləri necə müşahidə edəcəyini bilməlidir. Fərd zehnini tanımaq
istəyirsə, bunun tək yolu onun haqqında hər şeyi müşahidə etmək və öyrənməkdir."
Ceylan Mumoğlu
Sayfa 31 - Elm və təhsil
İnsan bəzən axan həyat çayının axınına qarşı üzməyi - üsyanı dayandıranda problemləri də özlüyündən düzəlir.
Ceylan Mumoğlu
Sayfa 113 - Parafraz Nəşrləri
Ağacın sol tərəfində rəqs edən qız səhnəsi "Gözləmə" adlanır. Şərq üslubunda rəsm edilmiş qız nəyi gözləyir? Bəlkə hələ naməlum olan gələcəyini? Bəlkə illərdi, arzuladığı, çatmaq istədiyi vüsalı gözləyir? Bəs, üstündəki üçbucaqlar nədir? Qəribədir. Bu müəmmaları hər bir tərəfə yozur. Mənsə sadəcə tablodakı qıza qoşulub rəqs etmək istəyirəm...
Ceylan Mumoğlu
Sayfa 117 - Parafraz Nəşrləri
"Addımladığımız yollar bir-birinə bənzəyə bilər,
eynilə barmaqlarımız kimi, həm də bir-birindən fərqlənərlər,
eynilə barmaq izlərimiz kimi"
Ceylan Mumoğlu
Sayfa 7 - Elm və təhsil
152 syf.
·Beğendi·10/10
Əgər məndən keçmişi soruşsalar, yəqin ki, ilk ağlıma gələn atamın nənəsinin ciblərindən noğul, badam, ya da quru meyvələr çıxarması olar. Amma o qadının yarı şaqqasını xatırlayıram. O epizodda tamlıq yoxdu. Dumana bürünmüş əncir ağacı və yarısı görünən tünd yaşıl jaketi olan yarım qol... Bəli, hamımız üçün belədi, keçmiş dağılmış pazl kimi səpələnib yaddaşımızın bucaqlarına... Bu keçmiş bəzən bizim yerimizə qərar verir, ya da qərardan çəkinir. Heyhat, biz bunu hiss etmirik. “Qadının üç yaş” dövrü bizim genetikamızdakı bu yaddaşın önə çıxmasının parlaq ifadəsdir. Bu əsərdə qadınlar vahidləşir, onlar bir vahid olaraq hərəkət edirlər. Onların həyat şəraiti və yetişdikləri mühit fərqli olsa da, qərarları və düşüncələri eynidir. Çünki fərdi yaddaşları heç bir dəyişikliyə uğramadan ötürülüb. Əsərdə bütün qadınlar passiv mübarizə içindədilər. Onlar bu mübarizəni öz nəinki qarşı tərəflə, hətta öz həmcinsləri ilə də aparırlar. Amma yenə manipulyasiyanın qadnın əlində olduğunu görürük. Romanda kişilər ikinci, hətta deyərdim ki, köməkçi obrazlarda təsvir olunub. Bu isə mənim uzun illərdir bəri formalaşmış fikrimə bir daha qadın yazardan dəstəyin gəlməsi idi. Bəli, kişilər möhkəm və təhlükəsiz divarlardır, qadınlar isə o divarlara söykənmiş pərilər. O divarların çatlaması (ya da möhkənlənməsi) yenə dolayısı ilə qadın əməlinin və mübarizəsinin nəticəsi olur. Ardı linkdə: https://www.ceylanmumoglu.com/...iginin-zerif-tesviri
88 syf.
·Beğendi·7/10
Ceylan Mumoğlunun "Qurbağa öpüşü"nü oxuyub bitirdim. Əsər haqda bir xeyli rəy oxumuşam bu günə kimi. Bəziləri çox tərifləyiblər, bəziləri kəskin tənqid atəşinə tutublar. Mənə görə isə nə çox təriflənəcək, nə də çoxxx kəskin tənqid atəşinə tutulacaq əsərlərdi. Hekayələrin ümumi texnikası yaxşı idi. Ancaq mövzular pessimist ruhlu idi. Bunu sevə bilmədim. Din mövzusuna çox köklənib və yazıçı öz inancını ortaya qoyaraq təbliğ eləyib sanki, bu baxımdan çox da obyektiv gəlmədi. Bir də kitabın adını niyə məhz Qurbağa öpüşü seçib onu anlaya bilmədim, çünki daha cəlbedici adları olan, daha yaddaqalan hekayələr var idi, məncə. Hər şeyə rəğmən, axıcı və oxunaqlı hekayələr idi. Ümymiyyətlə isə, hekayələrdə öz yolunu axtaran bir yazıçının səsi duyulur. Bu yolda Ceylan xanıma uğurlu, aydın yol diləyirəm!
316 syf.
·Beğendi·10/10
Fərdi inkişafla bağlı kitablar çoxdur, lakin "Aydınlanma səyahəti" oxuduqlarım arasında fərqli və ən faydalılarındandır: kitab sizə düşüncələrinizi və hisslərinizi izləməyin, dəyişimdən öncə bu dəyişimə hazırlanmanın praktik metodlarını təqdim edir. İnsan bu inkişafa həm də fizioloji olaraq hazır olmalıdır, xüsusən də, beynimiz. Kitabda beynlə ümumi tanışlıqdan sonra beyni inkişaf etdirmək üçün metodlar təqdim olunur. Bu hissədə həm öyrənəcək, həm inkişaf edəcək, həm də əylənəcəksiz. Bir çox hallarda inkişafımıza mane olan amil Eqomuzdur. Bu nüans yazarın da diqqətindən kənarda qalmayıb, kitabı vərəqlədikcə öz Eqonuzu tanıyacaq, həm də digər eqoları anlamaq imkanı əldə edəcəksiniz. Müxtəlif məsələlərə fəlsəfənin yanaşması hər zaman maraqlıdır. Fərdi inkişafa fəlsəfə ilə də çatmaq olar. Kitabda heç də yorucu fəlsəfi nəzəriyyələrdən danışılmır, yazar maraqlı bir iddiadadır: fəlsəfi düşünmək üçün bütün fəlsəfi nəzəriyyəni bilməyə ehtiyac yoxdur; özünü tanımaqla bağlı olan hər düşüncə fəlsəfidir. Bir çox ölkələrdə FƏLSƏFİ KLİNİKALAR olduğunu bilirdiniz? Bir çox oxucu üçün məşhur, ədəbiyyat tarixində iz qoymuş şəxslərin günlük fəaliyyəti maraqlıdır.. Əgər siz də bu oxuculardansınızsa kitabın 5-ci hissəsi sizin üçün yazılıb. Və nəhayət kitabın əsas mövzusu: Aydınlanma nədir? Aydınlanma-heç kimi heç bir zaman qəlbinizdən xaricə atmamaqdır- başqa sözlə, Tanrının sevdiyi kimi sərhədsiz və şərtsiz sevgi halında yaşamaqdır (Ram Dass). Aydınlanma yalnız dini-mistik anlayış deyil, kitabda Şərq missizmi ilə yanaşı Qərb elminin, psixologiya elminin də məsələyə baxışı təqdim olunur, missizmin digər nəzəriyyələrdən fərqi məharətlə fərqləndirilir. Kitab elm aləmində NEAR DEATH EXPERİENCE termini ilə bilinən (Azərbaycan dilində: Ölümə Yaxın Təcrübə) halı və Ceylan Mumoğlunun bununla bağlı həyati təcrübəsinin təsviri ilə bitir. Lakin yazarın da qeyd etdiyi kimi, bu sonluq deyil, aydınlanma davamedici bir prosesdir və yalnız bu yolla şüurun gətirdiyi sevinc halına yetişmək mümkündü. Qısacası oxumağa dəyər
88 syf.
·1 günde·Beğendi·Puan vermedi
Ceylan Mumoğlunu sosial şəbəkələrdə 1 ilə yaxındır izləsəm də kitabı - "Aydınlanma səyahəti" ilə bu ay tanış oldum. Əksərən azərbaycanlı yazarların motivasiyaya yanaşması məni qane etməyib, ancaq Ceylan xanımın kitabı digərlərindən fərqlənir. Kitab oxucuya ruhani inkişafın nə qədər önəmli olduğunu çəkdiyi misallarda, tanınmış ədəbiyyatçı, incəsənət xadimlərinin həyatında göstərir.
Dünən yazarın "Qurbağa öpüşü" adlı hekayələr toplusunu oxuyub, bitirdim. Kitabda 12 hekayə yer alır, hər hekayə insanın daxilinə bir qapı açır. Özü ilə qarşılaşdırır. Bu hər yazarda alınmır, bu cəhətdən Ceylan xanımı təbrik edirəm.
Ən çox təsirləndiyim "Həvva", "Qurbağa öpüşü", "Qiyamət", "Vida" hekayələri oldu.
Oxuduğun kitabın bir kağız parçasından əlavə həm də işıq, bələdçi olduğunu anlaya bilmək möhtəşəm hissdir. Oxucularınıza bu hissi yaşatdığınız üçün təşəkkür edirəm, Ceylan xanım. :)

Yazarın biyografisi

Adı:
Ceylan Mumoğlu
Unvan:
Azerbaycanlı Tarihçi, Yazar
Doğum:
Sumqayıt, Azerbaycan, 1976
Azərbaycanda doğulan Ceylan Mumoğlu ixtisasca tarixçidir.
1997-2007-ci illərdə müəllim kimi fəaliyyət göstərib. Hazırda İstanbulda yaşayır.
Azərbaycanın ilk milli qadın portalı http://www.qadin.net 'in həmtəsisçisi və baş redaktoru olub.
2009-cu ildən ədəbi fəaliyyətə başlayıb. Müxtəlif hekayələrin "Aydınlanma səyahəti" adlı şəxsi inkişaf və motivasiya kitabının müəllifidir.
"Qurbağa öpüşü" sayca ikinci kitabıdır.

Yazar istatistikleri

  • 10 okur beğendi.
  • 20 okur okudu.
  • 1 okur okuyor.
  • 22 okur okuyacak.