Eskiden otizmli kişilere "aptal bilginler" denirdi; evet Yağmur Adam'daki gibi.
Çığır açan ama zamanlaması çok da iyi olmayan bir filmdi.
Otizmli kişilerin büyük çoğunluğunun zihinsel süpergüçlere sahip olmadığının altını çizeyim.
Fakat bu filmden önce erişkinlerde otizm olabileceğini çoğu kimse bilmiyordu, hatta otizmi duymamışlardı bile.