"Göğsümün yarısı yok
Göğsümün yarısı nerede?
Baharda dal kurumaz, yeşerir.
Beni kurutan hazan nerede?
Yaylaları saran kızıl gelincikler gibi
O kırmızı dudaklar nerede?
Özlem bir acı bıçak gibi içimde,
Yürüdüğüm her adımda,
Aldığım her nefeste,
Duyduğum her seste batıyor daha derine.
Ben bir derinliğe esir etmek istemiyorum oysa sevdamı.
En seçkin sözcüklerle kanatıyor ellerimi.
Dokunamadığım tüm günlerin hatırına söyle,
Kanayan tüm eller içinde ellerim nerede?